تولید و بازار کودهای کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شد

LOGO

جیب نیوز
اخبار اقتصادی، قیمت روز و مشخصات انواع کالا های موجود در بازار
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

بمب موزیکــــــــــــــــ

تولید و بازار کودهای کشاورزی به بخش خصوصی واگذار شد

به گزارش ایسنا، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با امضای تفاهم‌نامه همکاری با اتحادیه تعاونی های تولیدکنندگان کودهای کشاورزی برای رفع مشکلات تولید، توزیع و تنظیم بازار کودهای کشاورزی همکاری مشترکی را آغاز کردند.

 

علیرضا ولی - مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی - در این مراسم گفت: این تفاهم‌نامه در راستای رفع معضلات و مشکلات نظام تولید، توزیع و بازار کود و حفظ زیستگاه نباتی کشور و توسعه بخش کشاورزی و با هدف تکامل زنجیره تولید تا مصرف و خدمات پس از فروش با اتحادیه تعاونی های تولیدکنندگان کودهای کشاورزی به امضا رسیده است.

 

وی افزود: ارتقای کیفیت شبکه توزیع کودهای کشاورزی به منظور کاهش هزینه مبادله در اقتصاد، ارتقای نظارت و کیفیت تولید کودهای کشاورزی با برندسازی و کنترل کیفی و بهره گیری از توان تولیدکنندگان داخلی به منظور کاهش واردات و حضور در بازارهای صادراتی از جمله سایر اهدافی است که با امضای این تفاهمنامه به آن دست خواهیم یافت.

 

مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یادآور شد: این تفاهم‌نامه زمینه را برای امنیت لازم جهت سرمایه گذاری در حوزه تولید کودهای کشاورزی مورد نیاز کشور ایجاد خواهد کرد و موجب مدیریت راهبردی بازار عرضه و تقاضا و جلوگیری از کمبود و افزایش قیمت تمام شده کودهای کشاورزی خواهد شد.

 

در این مراسم داریوش رضایی - مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تولیدکنندگان کود - ضمن استقبال و اعلام رضایت از امضا تفاهم‌نامه با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: این اتحادیه متشکل از 8 مجموعه تعاونی در سطح کشور است که فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است.

 

وی افزود: امضای این تفاهم‌نامه اصولی موجب خواهد شد با توجه به شرایط مختلف اقلیمی کشور مشکلی درخصوص تولید، توزیع کودهای کشاورزی متناسب و با کیفیت بین کشاورزان و بهره برداران بوجود نیاید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

پیوندها

آمار بازدید و خبرنامه


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 91680
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1